2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Šiek tiek apie save

Sveiki. Mano vardas- Gabija. Blogger'yje esu nauja, todėl parašysiu šiek tiek apie save.
  •  Gyvenu Vilniuje. Mokausi Abraomo Kulviečio vidurinėje mokykloje, tačiau norėčiau mokytis Žvėryno gimnazijoje. Ten mano draugai ir buvę klasiokai. :)) (Miss them)
  • Labai mėgstu keliauti (nors keliauju nedaug ;//), šokti (lankau street dance'ą), žiūrėti filmus, shopp'intis, šiaip lėkioti po prekybos centrus ir prikolint su nepažįstaimais žmonėmis :DDDD, chat'inti su fainais žmogais. :DD Ir dar daaaauuuug daaauuuug įveiriausių įdomių dalykų, kurių per šiandien neįvardinsiu. ;pp
  • Turiu geriausią draugę, kuri taip pat mokosi Žvėryno gimnazijoje. (Beje, ir ji turi blog'ą  http://manobloogas.blogspot.com/) Jos vardas yra Saulė.
  •  Pausaulis, kuriame gyvenu yra juokingas. :DDDDDDDDDDDDDD (0.47)
Amm...Šiaip nesu žiauriai graži nu bet manau įmanoma į mane žiūrėt. Patys spręskit:
 Žodžiu, sakykit kas blogai, nes man svarbi jūsų nuomonė. :)) Kol kas tiek. Jeigu norėtumėt sužinoti dar ką nors, klauskit. :>**
Ir pabaigai... Paveiksliūūkas. :DD

8 komentarai:

  1. kaip pradžiai čia tai "awesome"!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu kaip pirmas post'as tai ir man patinka. :)) Padėjau, bet tau dar mokytis ir mokytis. :DDDD Mwhahahaaa... Sorry, nelabai žinau ką parašyt, nes kartu kūrėm tai... Sunku kažką sakyt. :DD
    O šiaip patinka. :) Fainas blog'as.

    AtsakytiPanaikinti
  3. oh, visos jus rašot blogus dabar? linkiu kantrybės ir užsidegimo rašyti ir nesustoti.
    xo xo Ieva :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. "Nesu žiauriai graži"... juokauji gal? Man asmeniškai tu žiauuuuriai graži. O šiaip post'as, hmm, nieko toks, linksmas. Seku c(:

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dėkui, Ieva. Laura nu ačiū ačiū. :)))*

    AtsakytiPanaikinti
  6. Joo, man regis dėl grožio, tai aš bjauresnė xDD
    Graži pradžia ;D

    AtsakytiPanaikinti