2012 m. kovo 25 d., sekmadienis

40 nesąmonių...

Labūką visiems. Štai post'as kurį rašiau žiauriai ilgai. (:Kaip jau minėjau esu bebrotė. :DDD Šitam post'e jūs suprasite kodėl tokia esu. ;) Taigi 40 nesąmonių kurias esu iškrėtus:

1. Priėjau panoramoj prie kažkokio čiuvelio kuris sėdėjo ant suoliuko su pc ir paprašiau pasitikrint facebook'ą.
2. Čili picoj pagyriau padavėjos vardą ir padovanojau iš sugadintos anketos sulankstytą lėktuvėlį.
3. Eidama parduotuvėje specialiai atsitrenkiau į kažkokį berną.
4. Pasiskolinau Iphon'ą ir paskambinau draugei. :D
5. Priėjau prie draugės klasiokės ir sakau:
-Tu man matyta iš facebook'o foto, galiu Saulei paskambint?
6. Šitą dalyką dariau gal kokius penkis kartus einu pro žmogų ir apsikabinu  jį.
7. Atėjus į šokių repticiją išjungiau šviesą ir sakiau:
- Čia draugiški žmonės.
        Tada įjungiau šviesą ir vėl sakiau:
Čia - šviesu.
      
8. Užsiroviau ant ketvirtokės ir ji mane po to pargriovė. (lol) :DDD
9. Per visą coffe inn'ą šaukiau draugei:
- Kaip ta kava vadinasi?
- Moka!- šaukia ji.
-Aaa ačiū!-vėl užrėkiu aš.      
10. Kažkada mama per skype kalbėjo su drauge tai kai jos draugė kažką man pasakė aš joms abiem girdint pasakiau Ou Ye!
11. Zdarova ! - pasakiau geriausios draugės tėčiui.
12. Pasakiau nepažįstamai, kad turiu tokias pat kojinės kaip ji. :DDDDDDDDD
13. Mano draugė turėjo du advento kalendorius. Aš pas ją atvariau ir žiauriai ėst norėjau tai visus 24 šokoladukus suvalgiau viena.
14. Priėjau kavinėje prie nepažįstamojo ir paprašiau jo tušinuko.
15. Išmaudžiau klasioką sniege tik tam, kad gaučiau porą čipsų.
16. Mamos draugei parašiau ką tu?
17. Iš septinto aukštą į pirmą nusileidau su chalatu pasitikti draugės.
18. Priėjau prie Radžio ir paprašiau jo parašo.
19. Kai buvom kaime pagalvojom su draugais, kad  įsilaužė vagis ir į namus įėjom su kąstuvu sniegui kasti, grėbliu, o kiti du su riedučiais ant rankų. :DD
20. Visų mokytojų paklausiau ar jiems patinka Virgis Stakėnas. ( Išskyrus tų kurie labai griežti tai nepaklausiau gal 2 mokytojų :DD)
21. Ant visų fabijoniškių uždainavau:
- O kantri tėvas, o kantri tėvas Virgis Stakėnas...(Jei gyveni Fabijoniškėse tai turbūt girdėjai)
22. Miegojau su dviem džinsais ir dvejais megstukais bei batais.

23. Kai mano draugo nebuvo,su kitais draugais  nuėjom pas jį į kiemą ir tada aš  įlipau į jo balkoną.
24. Gal prieš keturis metus paragavau gyvos sraigės.
                   25.Priėjau knygyne prie moters ir apklausiau kur yra empletenterai ( sugalvojau bet ką ir jai pasakiau) :DD
26. Išgėriau kavos. Po to ėjom į tuliką, jame užmigau ir išėjau iš kabinos tik  po 15 minučių.
27. Nukritau nuo  palyginus stačių laiptų ir pradėjau žvengt.
28. Priėjau prie mokytojos dukros ir paklausiau
                                         -Tu viena?
30. Paklausiau tėčio ar jam patinka žydra spalva ir jis specialiai pasakė ,kad patinka ir tada aš jo klasiu :
-Tai tu žydras? :DD
- Ne, aš rožinis,- atsakė tas.
31. Susinervinus spyriau į kompiuterį ir ta dėžę sulaužiau. (bet po to paliubomu, kad sutaisiau)
32. Tėtis man per moters diena padovanojo gėlių. Aš po dešimt minučių nuėjau su tom pačiom gėlėm ir duodama jas sakiau:
-Su moters diena! :D
33. Šokių persirengimo kambarį atsistojau ant suoliuko kai kažkas paleido gerą dainą ir pradėjau taškytis. :DD
34. Nuėjau pas mamos draugę – kaimynę, pasiskolint trintuką.
35. Vasarą , Latvijoj visą valanda Kalbėjau bet ką pvz:
-Amplesentrolijaaa rytvasada molekuleeeej.    
Ir taip valandą ir nei vieno lietuviško žodelio. :DDD
36. Nuėjus į draugės gimtadienį pasakiau:
- Daudz laimes dzimsanas diena!
37. Kai per draugės gimtadienį atėjo ne į tema kažkoks piratas (jis savo noru atėjo nebuvo kviestas) aš jo paklausiau ar jis piratas. Jis atsakė, kad ne, jis zuikis.
-Aišku, nes aš galvojau, kad jūs voverė,- pasakiau aš. :DD
38. Gįždama namo iš mokyklos, nesugebėjau atsirakinti durų, nes labai norėjau i tuliką, todėl ėjau pas kaimynę prašyti, kad galėčiau užeit pas ją i tualetą.
39. Pasakiau klasiokui:
-pamiegam?
Dėl šito labai gailiuos, pasiunčiau geriausią draugę N*. Saule, jei  skaitai, atsprašau  labai taip ir neatsiprašiau. :((





        

8 komentarai:

  1. Eina sauuuuuu. Nuostabus įrašas, likau be žodžių, skaitant tiesiog nedingo šypsena veide, nu žiauuuuuriai nuotaikingas post'as. Afigienai linksmas žmogiukas esi!! Užskaitau! :DD Tik dėl tos sraigės ragavimo, hmm, nesužavėjo:D lauksim naujų įrašų. Iki:**

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laura, dėl sraigės tai prtariu... :DDD
    Gabija, tu mane jau kelis kartus pasiuntei n*, bet man p*. :DDD Ne, šiaip tai plbm, kad atleidžiu. ;*******

    Šiaip patiko, daugumą dalykų darei man matant, bet vistiek prisižvengiau, nes tu sugebi.... Kaip aš sakau. :DDDDD

    Ok, čiau!!!
    P.s. Tai kaip dėl tų šventinių trauzų, maikės ir akinių? :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačių panelės! ;** Labai faina kad jums patyynka. ;))*

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gera atmintis tavo.:*

    Bučkiukzzzzz.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Linksmas labai įrašas!! ;)* Afigienas ir begalo linksmas žmogeliukas turbūt esi!! :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vaiva, nu nežinau matyt kad taip. Ačiū. ;)) Karina, dėkui dėkui. ;**

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai linksmas įrašas!!! šaunuolė tu!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Pritariu, dėl sraigės truputį... Keistai nuskambėjo :D
    Bet labai awesome čia,
    P.S. Žiū, dėl tokių dalykų mes panašios, nors aš tavęs nepažystu xDD
    P.P.S. Čia biškį ne ten bet p*- aš už tave metais jaunesnė xDDD

    AtsakytiPanaikinti